MedWatch

Samarbejde med influencere er udbredt i høreindustrien

De danske flagskibe indenfor høreapparatindustrien gør i udpræget grad brug af kendte influencere i et forsøg på at udbrede kendskabet til deres produkter og i sidste ende få flere til at købe dem.

Den amerikanske guitarist Steve Lukather fra bandet Toto er en af høreselskabet WS Audiologys mange influenter, der skal bidrage til at afstigmatisere brugen af høreapparater, og dermed også skabe mere salg. | Foto: Amy Harris/AP/Ritzau Scanpix

Modeeksperten Uffe Buchard, den professionelle amerikanske kajakroer Eric Jackson, skuespiller og revychef Lisbet Dahl, den tidligere fodboldspiller og landstræner Sepp Piontek samt Toto-guitarist Steve Lukather.

Ved et første øjekast har de ikke meget til fælles, disse kendisser … og så alligevel.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Her er de vigtigste nyheder fra MedWatch i uge 33

Tirsdag, onsdag og torsdag stod i regnskabernes tegn. Tirsdag morgen nedjusterede Demant, onsdag kom Lundbeck og Coloplast med kvartalstal, og torsdag valgte GN, ligesom konkurrenterne, også at nedjustere. Gik du glip af noget?

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier