MedWatch

WSA vil prioritere Signia i VA fremadrettet

Høreapparatselskabet WS Audiology siger nu, at det vil satse på det tidligere Sivantos-brand Signia i bestræbelserne på at vinde markedsandele blandt amerikanske veteraner. Dermed er en genintroduktion af Widex-produkter tvivlsom.

Foto: Nam Y. Huh/AP/Ritzau Scanpix

WS Audiology har det lige nu svært hos den offentlige amerikanske salgskanal, Veterans Affairs (VA), der tilpasser høreapparater til militærveteraner.

Selskabet, der er en sammenslutning mellem Widex og Sivantos, har lige nu kun Sivantos' Signia-brand som en del af kontrakten, fordi Widex i slutningen af 2018 røg ud af kontrakten som følge af en administrativ fejl hos selskabet selv.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Bioneer indgår partnerskab med Novo-støttet DTU-forskningsenhed

Kontraktforskningsvirksomheden Bioneer har indgået et strategisk partnerskab med DTU-baserede og Novo-støttede National Biologics Facility (NBF), som yder services for medicinalfirmaer fra tidlig opdagelse af lægemidler til præklinisk udvikling. Med aftalen fordobler Bioneer sin proteinproduktionskapacitet, og faciliteter til fremstilling bygges nu hos både NBF og Bioneer.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Ledige job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier