MedWatch

Nyt GN-apparat skal åbne gigantisk marked for milde høretab

Med lanceringen af hybridproduktet Jabra Enhance Plus, som GN Hearing har udviklet sammen med søsterselskabet GN Audio, er det håbet at kunne lirke et hidtil uadresseret marked op for folk med moderat til mildt høretab, som der alene i USA er 50 millioner af. Men det bliver et langt og sejt træk, betoner GN Hearing-topchefen Gitte Aabo.

Foto: GN / PR

"Et kæmpe marked med et enormt salgspotentiale".

Gitte Aabo, topchefen i høreapparatproducenten GN Hearing lægger ikke fingrene imellem, når hun skal beskrive den forretningsmulighed, der ligger i selskabets nyeste produkt, der med navnet Jabra Enhance Plus er designet til at nå en målgruppe, som industrien i årevis har haft mere end vanskeligt ved at nå.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Coloplasts nye skattedetaljer viser enorme nationale forskelle - Danmark blandt de laveste skatteopkrævere

Mens Coloplast betaler godt 20 pct. i effektiv skattesats herhjemme, lægger medicoselskabet næsten 40 pct. i skatteposen af sit overskud i Frankrig, viser nye detaljerede skatteoplysninger fra virksomheden. Størstedelen af medicoselskabets ansatte arbejder i Ungarn, hvor firmaet også betaler den laveste selskabsskat på bare 15 pct, men produktionen er lagt i landet af en række andre årsager, fortæller Coloplast.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Ledige job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier