MedWatch

GN-boss: Jabras stærke brand passer perfekt ind i Costco

GN Hearings søster-selskab, GN Audio, har i Jabra et stærkere forbrugerbrand end GN Hearings Resound, og derfor bliver koncernens nye høreapparatet målrettet den amerikanske supermarkedskæde Costco pakket ind i søsterselskabets brand, forklarer Gitte Aabo, adm. direktør i GN Hearing.

"Jabra er uden tvivl et stærkere forbrugerbrand end Resound. Jabra er jo meget kendt for en række af vores meget stærke løsninger fra GN Audio," siger Gitte Pugholm Aabo, adm. direktør hos GN Hearing | Foto: GN Store Nord / PR

GN Hearing sender fra næste uge et nyt høreapparat på gaden i den amerikanske supermarkedskæde Costcos butikker i USA og Canada.

Og til forskel fra tidligere bliver høreapparatet pakket ind i søsterselskabet GN Audios Jabra-brand, der i forvejen er meget kendt i forbrugerkredse for innovative headsets og hørepropper.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Ledige job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier