MedWatch

GN lancerer høreapparat under Jabra-brandet hos Costco

Hørekoncernen GN Hearing lancerer et nyt høreapparat, hvor styrkerne fra søsterselskabet GN Audio forsøges udnyttet. Det nye apparat er målrettet den amerikanske supermarkedskæde Costco.

GN er parat med lanceringen af et nyt høreapparat målrettet den amerikanske supermarkedskæde Costco - men under forbrugerbrandet Jabra fra headset-selskabet GN Audio.

GN er parat med lanceringen af et nyt høreapparat målrettet den amerikanske supermarkedskæde Costco - men under forbrugerbrandet Jabra fra headset-selskabet GN Audio.

Det er - ud over militærprojektet GN Falcom - det første store eksterne træk fra det danske selskab, hvor styrkerne fra begge selskaber forsøges udnyttet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

CHMP blåstempler ni nye lægemidler i maj

Den europæiske lægemiddelkomite, CHMP, har på dets møde i maj indstillet ni nye lægemidler til godkendelse samt anbefalet, at seks midler kan tages i brug på nye måder. To midler afvist.

Læs også

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier