MedWatch

Nye produkter skal styrke GN Hearing hos amerikanske veteraner

Hørekoncernen GN Hearing lagt en ny strategi, der nu bliver konkret med en række nye produktlanceringer, som har fokus på den individualiserede brugeroplevelse og ikke mindst veteranerne i den offentlige amerikanske salgskanal Veteran Affairs (VA), hvor GN Hearing for tiden har det svært.

Gitte Aabo, adm. direktør i GN Hearing, sætter handling bag strategi med en række nye produktlanceringer. Foto: GN Store Nord / PR

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MedWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv MedWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

Seneste nyt

Ledige job

Se flere

Se flere

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier