MedWatch

Nye produkter skal styrke GN Hearing hos amerikanske veteraner

Hørekoncernen GN Hearing lagt en ny strategi, der nu bliver konkret med en række nye produktlanceringer, som har fokus på den individualiserede brugeroplevelse og ikke mindst veteranerne i den offentlige amerikanske salgskanal Veteran Affairs (VA), hvor GN Hearing for tiden har det svært.

Gitte Aabo, adm. direktør i GN Hearing, sætter handling bag strategi med en række nye produktlanceringer. Foto: GN Store Nord / PR

Godt fem måneder efter sin tiltrædelse og kort efter annoncering af en ny strategi med overskrifterne innovation og kundefokus gør Gitte Aabo, topchef i hørekoncernen GN Hearing, nu ord til handling.

Det sker med lanceringen af en række nye produkter og forbedringer af eksisterende, som skal gøre den individualiserede brugeroplevelse bedre og ikke mindst styrke selskabets position hos krigsveteranerne i den vigtige offentlige amerikanske salgskanal Veteran Affairs (VA), som står for 20 pct. af alt salg af høreapparater i USA.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

Seneste nyt

Ledige job

Se flere

Se flere

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier