MedWatch

Novo opruster sats på digitale produkter: "Vi skal være ledende på området"

Novo Nordisk ansætter flere nye medarbejdere, der skal udvikle digitale produkter – herunder insulinpenne, der selv kan registrere dosisdata i en app. Det sker med et mål om at overgå konkurrenterne Eli Lilly og Sanofi.

Anders Dyhr Toft, direktør for kommerciel innovation med ansvar for digital health hos Novo Nordisk. | Foto: Novo Nordisk / PR

Over de seneste måneder har Novo Nordisk åbnet en række jobopslag, som søger medarbejdere til hvad selskabet selv kalder "et nyt strategisk fokusområde" med "behov for nye og innovative kompetencer, løsninger og perspektiver."

Det er hverken molekylærbiologer, biomedicinere eller kemikere, som jobopslagene eftersøger, men i stedet it-folk, der skal være en del af selskabets voksende satsning på digitale produkter – hos Novo Nordisk kaldet "digital health."

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier