MedWatch

Novo Nordisk i digital offensiv: "Vi mærker et kæmpe behov"

Med annonceringen af nye produkter og partnerskaber har Novo Nordisk løftet lidt på sløret for selskabets forestående indtog på markedet for digitale sundhedsløsninger.

Foto: Ritzau Scanpix/Søren Bidstrup

Konturerne af et mere digitalt Novo Nordisk tegner sig i horisonten, efter at Danmarks største medicinalvirksomhed har indgået en stribe partnerskaber, der skal bringe nye og intelligente tjenester til brugere af selskabets produkter.

Tidligere på måneden kunne selskabet fortælle, at det i det kommende år vil lancere to intelligente flergangsinsulinpenne, som sammen med andre producenters udstyr til blodsukkermåling og en smartphone kan hjælpe brugerne med at føre en slags elektronisk logbog, der registrerer blodsukkerniveauer og insulinforbrug.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Ledige job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier