MedWatch

The Danish pharma-industry wants to join Facebook

An increasing number of Danish drug companies use social media. A new survey shows how companies use the technology, and what the industry can gain from being on Facebook and Twitter.

Foto: Colorbox

Social media is the future and it will play a significantly larger role for the Danish pharmaceutical industry.

That is the clear message from the bulk of the Danish pharmaceutical companies that took part in a survey from DLI Market Intelligence, a part of the The Danish Association of the Pharmaceutical Industry (Lif).

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Genmab-partner trækker sig fra samarbejde

Abbvie ønsker ikke længere at udvikle en fælles kræftkandidat med Genmab, men biotekselskabet skal stadig betale royalites af et eventuelt fremtidigt salg ved kommercialisering.

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier