New sales setup will ensure success for Lundbeck's first new drug in years

Lundbeck will concentrate on one specific type of practitioner when the new drug eptinezumab is launched on the ever competitive migraine market. To ensure a strong launch, USA boss Peter Anastasiou is splitting his business in two.
Foto: Ida Guldbæk Arentsen / Ritzau Scanpix
Foto: Ida Guldbæk Arentsen / Ritzau Scanpix

With the expected approval of migraine treatment eptinezumab just three months away, Lundbeck's US organization is busy.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også