MedWatch

Direktør: Kerneprodukter driver vækst i Pharma Nord

Efters års satsning på bl.a. selen og Q10 er det payback-time, siger marketingdirektør.

Foto: Colourbox/JP

Kosttilskudsfirmaet Pharma Nord ser nu resultaterne af mange års forskning, udvikling og satsning på kerneprodukter som Q10 og selen; Det er således de produkter, der trækker omsætningsvæksten, siger marketingdirektør Aksel Munksgaard til MedWatch.

Firmaets omsætning steg i 2011 til godt 396 mio. kr. mod knap 349 mio. kr. året før.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Her er de vigtigste nyheder fra MedWatch i uge 39

Et konsortium står til at overtage Ferrosan Medical Devices, der kan være klar til en børsnotering inden for en femårig tidshorisont. Derudover fortsætter kampen om medarbejderne i branchen, mens Novo Nordisk har indgået en ny aftale. Gik du glip af noget?

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier