Danske rehabselskaber flokkes til det tyske marked

De danske producenter af hjælpemidler søger i stigende grad vækst fra salg i Tyskland. Det gælder etablerede koncerner som Guldmann, der investerer i Tyskland på ny, såvel som de helt små opstartsvirksomheder, der tager deres første skridt på markedet.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

Da den store tyske rehabkonference Rehacare løb af stablen for kort tid siden, var det med et solidt opbud af danske virksomheder, som tog sydpå for at lufte deres produkter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også