MedWatch

Et kreativt bæst eller en varmluftsballon? Lars Marcher deler vandene

Portræt: Den gudsbenådede sælger Lars Marcher, der står i spidsen for vækstkometen Ambu, har tilbedere og skeptikere i både investorskaren og medarbejderstaben.

Foto: Stine Bidstrup

Ambu skal være som de farligste dyr på savannen, er topchefen Lars Marchers nye vision.

Det danske medicoselskab skal være et kreativt bæst som næsehornet, en agil jæger som leoparden og modig som løven, står der i Ambus nyeste salgsmateriale til investorer.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

ALK skifter topchef i Nordamerika

ALK’s amerikanske topchef, Jorge Alderete, har sagt sin stilling op efter næsten 23 år i selskabet. Som afløser har allergikoncernen udpeget en mand fra egne rækker.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier