Modermærke-iværksættere krydser kloden i nyt projekt

En ny pose penge sikrer, at det danske selskab Teleskin, som bekæmper modermærkekræft, kan komme videre med sine projekter i Danmark, men man søger stadig efter den mest optimale forretningsmodel for selskabet.
Foto: Teleskin PR
Foto: Teleskin PR

2016 viste sig at være et intenst år for den lille esbjergensiske virksomhed Teleskin, som står bag modermærke-app'en skinscan. Flere tusind downloads senere, står selskabet nu over for en rejse til den anden side af jorden med en ny pose penge i ryggen for at accelere selskabets nuværende momentum.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også