MedWatch

Widex-topchef: Vi skal være langt bedre til markedsføring

Der er stadig plads til forbedring hos Widex, når det kommer til markedsføringen af dets produkter, og derfor skal der lægges endnu flere kræfter i promoveringen af selskabets nye produkt Widex Beyond.

Jørgen Jensen, adm. direktør for Widex

En af de helt store opgaver for Widex i forbindelse med selskabets lancering af det nye trådløse produkt Widex Beyond er at sælge budskabet til kunderne.

Og det er noget, som Widex er blevet langt bedre til over de seneste år, men hvor der også fortsat kan læres mere og sættes flere kræfter ind.

For netop markedsføringen af et nyt produkt er meget afgørende for, hvor bredt i markedet, det kan komme ud.

"Det er noget, som vi historisk set ikke har brugt nok energi på. Vi skal kunne omsætte alle de tekniske specifikationer, som vi laver undersøgelser på, til noget, som kunderne kan forstå," siger Jørgen Jensen, der er adm. direktør hos Widex, til Ritzau Finans.

"Vi lærte meget af Unique-lanceringen, så vi kan sikre, at det er det samme, der sker på globalt plan - og at det sker til tiden," fortsætter han.

Samtidig med større fokus og en stribe gode erfaringer fra udrulningen af det nuværende topprodukt, Widex Unique, forsøger det privatejede danske selskab nu også at komme endnu tættere på de slutbrugere, det gerne vil henvende sig til.

"Vi er også blevet meget mere aggressive i forhold til fokus på det image, vi gerne vil sende ud med produktet. Og det er noget aktivt. At man for eksempel kan streame direkte, når man er ude at løbe eller lignende," siger Jørgen Jensen.

Widex Beyond rammer markedet den 1. december. Produktet blev præsenteret onsdag på den årlige messe hos Europäische Union der Hörgeräteakustiker (EUHA) i Hannover i Tyskland.

Nyt Widex-produkt skal hjælpe til markedsandele hos veteranerne

Widex satser på at ramme bredere end rivaler med ny lancering

Widex lancerer nyt trådløst produkt på EUHA-messe

Forsiden lige nu

FDA vil lette vejen til markedet for medicin mod Alzheimers

De amerikanske lægemiddelmyndigheder vil lempe kravene til godkendelse af lægemidler mod Alzheimers, fordi forskning viser, at sygdommen indtræder tidligere end hidtil antaget. Lægemiddeludviklingen og godkendelse heraf derfor skal tilpasses derefter, mener FDA-boss Scott Gottlieb.

Relaterede

Seneste nyt

Ledige job

Se flere

Se flere

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier