MedWatch

”Der er blevet færre, større offentlige kunder”

Den danske laboratorieleverandør Triolab har haft en pæn vækst i det seneste regnskabsår, og det er bl.a. sket på baggrund af et nyt forretningsben. Samtidig ser markedschefen muligheder i omstillingen på det offentlige marked.

Foto: Zealand Pharma

Med en vækst i bruttofortjenesten på 6,3 pct. til 24,47 mio. kr. og en vækst på bundlinjen på 13 pct. til 8,26 mio. kr. har den danske laboratorieleverandør Triolab gjort det mere end hæderligt i det skæve regnskabsår 2012/13.

”Vi har haft et rigtig godt år. Det har været det bedste, vi nogensinde har haft. Årsagerne er, at vi har fået nogle flere produkter ind, vi har fået et nyt ben ind i firmaet, nemlig molekylær mikrobiologi, som vi er i gang med at bygge op, og så har vi generelt formået at forøge vores eksisterende forretning. Vi kan faktisk næsten ikke gøre det bedre med den eksisterende arbejdskraft, fordi vi har haft rigtig travlt,” forklarer markedschef Gert Pynt Andersen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier