MedWatch

Ambu: Det er lidt som at rykke op i Superligaen

Til efteråret lancerer Ambu strategien for, hvor det danske medicoselskab i de kommende år skal bevæge sig hen. Strategien er hverken endeligt på plads eller offentliggjort, men topchef Lars Marcher løfter alligevel en lille del af sløret.

Til oktober afsluttes Ambus’ ambitiøse strategi GPS Four i forbindelse med afslutningen på selskabets skæve regnskabsår 2012/2013, der siden adm. direktør Lars Marchers tiltrædelse for fem år siden har sørget for en gennemgribende forandring af det børsnoterede selskab.

En forandring, der blandt andet har budt på en fordobling af top- og bundlinje. Det store spørgsmål er, hvordan Ambu fremadrettet vil udnytte den nuværende platform, der er langt mere global end for blot få år siden.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier