Bioporto går et 2012 i møde, hvor kampen for samarbejde om at distribuere selskabets nye test til diagnose af akut nyreskade står i fokus. Bioporto forventer i 2012 en vækst i produktsalget til en omsætning i niveauet 25-30 mio. kr., hvoraf minimum 10 mio. kr. kommer fra salg af produktet "The NGAL Test". Salget af NGAL-testen lå på 1,5 mio. kr. i 2011.
"Hovedfokus vil være på etablering af distributionsaftale med én eller flere globale diagnostiske selskaber, hvilket vil sikre The NGAL Test™ anvendelse i stor målestok," skriver selskabet i årsrapporten for 2011, der netop er blevet offentliggjort.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app