Coloplast udfordrer sin største kateter-konkurrent i klinisk kapløb

Coloplast vil tage markedsandele fra amerikanske Hollister ved klinisk at sammenligne selskabernes katetre og samtidig bruge resultaterne til at tage en højere pris hos kunderne.
Nicolai Buhl har som innovationsdirektør hos Coloplast travlt med at vinde en klinisk dokumentations-konkurrence mod hovedkonkurrenten på katetermarkedet, amerikanske Hollister. | Foto: Mik Eskestad
Nicolai Buhl har som innovationsdirektør hos Coloplast travlt med at vinde en klinisk dokumentations-konkurrence mod hovedkonkurrenten på katetermarkedet, amerikanske Hollister. | Foto: Mik Eskestad

Coloplasts kliniske program for det nylancerede kateter Luja er gået ind i sin sidste og afgørende fase, som virksomheden for alvor håber vil give konkurrenten Hollister baghjul.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også