MedWatch

Ambu dropper smittefare som hovedargument for engangsudstyr: "Ikke vigtigt for kunderne"

Argumentet om en øget risiko for infektioner ved brug af genanvendelige skoper har ikke vundet indpas hos lægerne, erkender Ambu, der derfor ikke længere vil bruge det som hovedargument i markedsføringen.

Med en ny strategi ændrer adm. direktør i Ambu Britt Meelby Jensen medicovirksomhedens fokus - og dropper i den forbindelse et af selskabets hovedargumenter over for kunderne. | Foto: Ambu/pr

Ambus adm. direktør Britt Meelby Jensen vil ikke fortsætte virksomhedens hidtidige hovedargument for, hvorfor markedet bør skifte fra genanvendelige endoskoper til engangs-produkter i stedet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Expres2ion-boss deltog i klinisk forsøg for at fremme vaccine

Når Bent U. Frandsen, adm. direktør i biotekselskabet Expres2ion, forleden lod sig stikke i armen som frivillig i Bavarian Nordics fase 3-forsøg med en mulig coronavaccine handler det dels om videnskabelig nysgerrighed men især om firma-personlige økonomiske interesser, fortæller direktøren.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier