Ambu dropper smittefare som hovedargument for engangsudstyr: "Ikke vigtigt for kunderne"

Argumentet om en øget risiko for infektioner ved brug af genanvendelige skoper har ikke vundet indpas hos lægerne, erkender Ambu, der derfor ikke længere vil bruge det som hovedargument i markedsføringen.
Med en ny strategi ændrer adm. direktør i Ambu Britt Meelby Jensen medicovirksomhedens fokus - og dropper i den forbindelse et af selskabets hovedargumenter over for kunderne. | Foto: Ambu/pr
Med en ny strategi ændrer adm. direktør i Ambu Britt Meelby Jensen medicovirksomhedens fokus - og dropper i den forbindelse et af selskabets hovedargumenter over for kunderne. | Foto: Ambu/pr

Ambus adm. direktør Britt Meelby Jensen vil ikke fortsætte virksomhedens hidtidige hovedargument for, hvorfor markedet bør skifte fra genanvendelige endoskoper til engangs-produkter i stedet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også