MedWatch

Hård konkurrence presser Ambu til innovations-sprint

Ambu intensiverer indsatsen for at få de næste generationer af sit duodenoskop klar. En række konkurrenter satser nemlig også på området, og kommende amerikanske tilskud giver øgede indtjeningsmuligheder. Topchef Juan Jose Gonzalez udnævner duodenoskopet som Ambus mest veltjenende produkt i fremtiden.

Ambus topchef Juan Jose Gonzalez føler sig ikke presset af selskabets konkurrenter, da de efter hans opfattelse samarbejder om at udvide markedet for engangsskoper. Alligevel får øget konkurrence ham til at trykke på innovations-speederen. | Foto: Ambu/PR

Som adm. direktør for Ambu har Juan Jose Gonzalez glædet sig over meldinger om kommende indtjenings-muligheder fra offentlige tilskud på engangsendoskoper i USA.

Men samtidig har han set flere og flere tegn og meldinger fra det danske medicoselskabs nærmeste konkurrenter om, at de satser benhårdt på at indtage præcis det samme dansegulv.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier