MedWatch

Coloplast-styrmand lægger linjen for selskabets største forretning: "Ét ord: Vækst"

Paul Marcun, der er direktør for Coloplasts kroniske forretning, som indbringer 75 pct. af selskabets omsætning, har ét klart mål for øje: Vækst. Han håber på fremgang i Kina og en aftale med en amerikansk indkøbsorganisation.

Paul Marcun, direktør for Coloplasts kroniske forretning, der dækker over selskabets stomi- og kontinensforretninger. Foto: Mads Nissen

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MedWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv MedWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

Seneste nyt

Ledige job

Se flere

Se flere

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier