MedWatch

Olympus går tilbage på ældre produkter, men scorer gevinst på endoskoperne

Der er beskeden vækst hos den japanske Olympus, men på endoskopområdet, hvor selskabet konkurrerer med Ambu, har Olympus oprustet, og det resultaterer i vækst.

Foto: RITZAU SCANPIX /YURKO NAKAO

Det er ikke overvældende stor vækst, som Olympus kan fremlægge for det første kvartal i selskabets skæve regnskabsår.

Med en toplinje som lander på 181,9 mia. yen (cirka 11,3 mia. kr.), er omsætningen kun vokset med 0,7 pct.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Seneste nyt

Ledige job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier