MedWatch

Coloplast-direktør: Oprustning i Kina og Argentina førte til bedre salg end ventet

Anders Lonning-Skovgaard, finansdirektør i Coloplast, fortæller, at det især er selskabets investeringer i salgsstyrken i lande som Kina og Argentina, der har ført til den overraskende høje vækst i første halvår. Selskabet har lagt en strategi for at løfte hud- og sårplejedivisionen, som trods et comeback til vækst fortsat trækker ned.

Anders Lonning-Skovgaard, finansdirektør i Coloplast. | Foto: Coloplast

Coloplast kunne torsdag middag fremvise et halvårsregnskab, der viste en organisk vækst i salget på 8 pct., hvilket var bedre end både selskabet selv, analytikerne og aktionærerne havde spået.

En stor del af årsagen til den vækst skal findes i, at selskabet har investeret heftigt i at opruste sin salgsstyrke, fortæller Anders Lonning-Skovgaard, der er finansdirektør i Coloplast.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Ledige job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier