MedWatch

GN-direktør: "VA-kanalen er guerilla-krig fra hus til hus"

Konkurrencen i den offentlig amerikanske salgskanal, Veteran Affairs, bliver stadig skarpere, og det mærker man hos GN Hearing, der trods nylig lancering af topprodukter i kanalen ikke rykker sig nævneværdigt målt på markedsandelen. "Vi er blevet et regulært target for vores konkurrenter," lyder forklaringen fra den adm. direktør.

GN har svært ved at bide sig fast i den vigtige offentlige salgskanal, Veteran Affairs, der udgør omkring 20 pct. af det samlede amerikanske marked, fortæller adm. direktør i GN Hearing, Anders Hedegaard. | Foto: /ritzau/Stine Bidstrup

Det hører til sjældenhederne, at GN Hearing, høreapparatsdivisionen i GN Store Nord, melder regnskabstal ud, som skuffer analytikernes på forhånd satte forventninger. Det var ikke desto mindre tilfældet, da GN Hearing onsdag morgen fremlagde kvartalsregnskab for årets tre første måneder.

En del af årsagen hertil skyldes, at GN har svært ved at bide sig fast i den vigtige offentlige salgskanal, Veteran Affairs, der udgør omkring 20 pct. af det samlede amerikanske marked, som er verdens største enkeltmarked.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Ledige job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier