MedWatch

Coloplasts problembarn har hele Grækenland for sig selv

Coloplasts seneste regnskab var hårdt ramt af noget så fjernt som en prisreform i Grækenland. Netop Grækenland er blevet et vigtigt marked for Coloplasts hud- og sårplejedivision, fordi selskabet stort set ingen konkurrenter har i det sydeuropæiske land, forklarer Coloplasts adm. direktør.

Lars Rasmussen, adm. direktør i Coloplast, har kapret det græske marked. | Foto: Niels Hougaard

Grækenland spiller sjældent en hovedrolle i danske life science-selskabers regnskaber.

Det var ikke desto mindre tilfældet i Coloplasts regnskab for første kvartal, som landede torsdag middag.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Ledige job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier