MedWatch

Novo når første milepæl i digital satsning

Medicinalselskabet Novo Nordisk har fået et konkret resultat som følge af partnerskabet med amerikanske Glooko.

Novo Nordisk har nu fået det første reelle udbytte af den digitale satsning i samarbejde med den amerikanske virksomhed Glooko.

De to parter har i fællesskab udviklet en app, der er målrettet diabetikere og som hjælper patienterne med alt fra måling af blodsukker og til planlægning af sunde måltider.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Agilent Technologies opjusterer

Laboratorieleverandøren Agilent Technologies har haft et stærkt forskudt tredje kvartal, og opjusterer forventningerne for helåret.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier