MedWatch

Novo når første milepæl i digital satsning

Medicinalselskabet Novo Nordisk har fået et konkret resultat som følge af partnerskabet med amerikanske Glooko.

Novo Nordisk har nu fået det første reelle udbytte af den digitale satsning i samarbejde med den amerikanske virksomhed Glooko.

De to parter har i fællesskab udviklet en app, der er målrettet diabetikere og som hjælper patienterne med alt fra måling af blodsukker og til planlægning af sunde måltider.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Ledige job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier