Zealand-chef løfter sløret for markedsførings-tidsplan

Zealand Pharma håber på om få år at kunne spinde guld på biotekselskabets egne tre medicinkandidater. Adm. direktør Britt Meelby Jensen tegner tidslinjer for markedsføring og skitserer konkurrent-landskabet i et interview med MedWatch.
Foto: Zealand Pharma PR
Foto: Zealand Pharma PR

NEW YORK – Der er fuldt tryk på kedlerne under Zealand Pharma. Biotekselskabet kører i femte gear med dets kliniske forsøg og netværksmanøvrer for at køre de tre medicinkandidater, som firmaet skal bygge sin fremtid på, i stilling til markedet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også