MedWatch

IBM-alliance skal styrke Novo i dyst med magtfulde storkunder

Baggrund: Novo Nordisks nye samarbejde med IBM skal bruges til at underbygge værdien af selskabets produkter, siger Novo-direktør. Potentielt kan det føre til lavere rabatter til storkunderne og dermed bedre indtjening for selskabet.

Foto: Novo Nordisk/PR

Novo Nordisks nye samarbejde med IBM om bedre udnyttelse af patientdata kan blive et vigtigt element i forholdet til de stadig mere magtfulde storkunder, der køber ind på vegne af f.eks. forsikringsselskaber og hospitaler.

Netop derfor er det måske heller ikke så overraskende, at den danske medicinalkoncern for et års tid siden for alvor indledte de intensive diskussioner, der torsdag blev kronet med en aftale med amerikanske IBM.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier