
Han kom, han så, og han har i den grad truffet beslutninger. Sanofis topchef, Olivier Brandicourt, har mildest talt ikke ligget på den lade side, siden han overtog chefstolen i Sanofi, og nu er han klar med en helt ny strategi for den franske Novo Nordisk-konkurrent.
"Farmaindustrien gennemgår en transformation på en måde, vi aldrig før har set. Fortsat konsolidering i industrien har over de seneste år skabt et mere konkurrencepræget miljø, og på samme tid har videnskaben aldrig været mere spændende. Set i det lys, definerer jeg nye prioriteter i Sanofi. Selskabet vil blive ved med at være diversificeret, men med en portefølje, der er fokuseret mod områder, hvor vi kan vinde, og med innovation, som kan forbedre millioner af menneskers liv," udtaler Sanofi-topchefen.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app