Alkalon-direktør: Vækst skal føre til salg

Den 58-årige tidligere nordiske direktør i Novartis Consumer Health, Bjarne Pedersen, skal løfte top- og bundlinjen, så Alkalon bliver klar til et salg. Strategien dertil har den nyudnævnte adm. direktør allerede klar.
Bjarne Pedersen, adm. direktør i Alkalon. | Foto: PR
Bjarne Pedersen, adm. direktør i Alkalon. | Foto: PR

Det danske selskab Alkalon, der har udviklet generisk nikotintyggegummi, er ikke klar til et salg nu, fordi man ikke vil sælge selskabet på en "god idé". Det skal selskabets nyudnævnte adm. direktør Bjarne Pedersen lave om på, og han er godt på vej. Nye aftaler er indgået, og selskabet regner med en høj vækst.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også