Ligesom flere af de øvrige store medicinalkoncerner oplever Bristol-Myers Squibb (BMS) fremgang i omsætningen, der i tredje kvartal 2013 landede på 4,065 mia. dollar mod 3,736 mia. dollar for samme periode sidste år, svarende til en stigning på 9 pct.
”I tredje kvartal leverede vi solidt og præsenterede nye kliniske data for vores vigtigste brands inden for immunologi/onkologi og diabetes-franchises. Som vi fortsætter med at eksekvere vores strategi, vil vi fortsat også have fokus på at investere i meningsfulde muligheder, der vil drive den langsigtede vækst for selskabet,” udtaler Lamberto Andreotti, adm. direktør i BMS, i forbindelse med regnskabet.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app