MedWatch

Her er Novo-rivalernes strategi

To af Novo Nordisks største konkurrenter har hver sin strategiske tilgang til kampen om det globale diabetesmarked. MedWatch har taget en snak med nøglepersoner hos Sanofi og Eli Lilly.

Foto: Colourbox

Sanofi og Eli Lilly er i øjeblikket på to forskellige stadier. Sanofi har i form af Lantus verdens suverænt bedst sælgende diabetesmiddel, faktisk var det med en forøgelse på 1,4 mia. dollar hele medicinalindustriens mest voksende lægemiddel i 2012. Eli Lilly er derimod i fuld gang med at komme tilbage til førerfeltet, efter at have været sakket bagud inden for diabetes i en årrække.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Sanofi vil kun købe Horizon kontant

Både Amgen, Johnson & Johnson og Sanofi bejler til et opkøb af amerikanske Horizon Therapeutics, der markedsfører øjenmidlet Tepezza, som er udviklet af Genmab.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier