MedWatch

Leo: De kampe skal bare vindes

Leo Pharma har udpeget fem "Must-Win Battles", og selskabet er klar til flere opkøb inden for bl.a. psoriasis, herunder på det biologiske område. Det er også i det lys, at et nylig frasalg af øjendråbe-brand skal ses, siger topchef. Men konkurrencen bliver hård.

Foto: LEO Pharma/PR

Fem kampe skal vindes for at nå målet.

Det er budskabet i Leo Pharmas seneste strategi. En strategi, der har sine rødder i input fra de øverste 120 ledere i koncernen, og en strategi, der skal gøre selskabet til en global spiller inden for især lægemidler til bekæmpelse af hudlidelser.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs alt om Lundbecks kvartalsregnskab

Lundbeck kommer ud af andet kvartal med en prangende økonomi, men et fejlet studie med Vyepti i Kina løber med opmærksomheden hos investorerne. Medicinalselskabet er endnu engang blevet sagsøgt i USA.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier