Lundbecks nøgleprodukter skuffer på grund af Brintellix

Salget af Lundbecks migrænemiddel Vyepti overrasker positivt, mens virksomhedens antidepressiv Brintellix sælger så skuffende, at billedet af det samlede salg fremstår negativt.
Foto: Jens Dresling
Foto: Jens Dresling
af marketwire

Salget af Lundbecks fire strategiske nøgleprodukter overraskede negativt i fjerde kvartal, hvor Lundbecks antidepressiv Brintellix skuffede fælt, mens koncernens nyeste lægemiddel, Vyepti, fortsatte sin store vækst.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også