Analytiker: Zegalogue er "plug and play" for Novo Nordisk

Med sin velsmurte maskine satser Novo Nordisk på at udnytte synergieffekter og få Zegalogue bredere ud, end Zealand Pharma var i stand til, vurderer Sydbanks analytiker Søren Løntoft Hansen efter nyheden om den danske handel.
Novo Nordisk køber rettighederne til Zealand Pharmas nødpen Zegalogue. | Foto: Novo Nordisk / PR
Novo Nordisk køber rettighederne til Zealand Pharmas nødpen Zegalogue. | Foto: Novo Nordisk / PR

Med hensyn til både salg og markedsføring kommer der fremover til at være nogle helt andre muskler bag nødpennen Zegalogue (dasiglucagon), som Novo Nordisk netop har købt rettighederne til at markedsføre globalt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også