MedWatch

Eli Lilly overvejer at kopiere Novo Nordisks strategi for lancering af semaglutid

Ligesom Novo Nordisk har gjort det med semaglutid, overvejer også Eli Lilly at lancere lægemidlet tirzepatid under forskellige navne til behandling af henholdsvis diabetes og fedme.

Foto: Novo Nordisk & Ritzau Scanpix/Reuters/Vincent Kessler

Novo Nordisks historik med at markedsføre lægemidler under forskellige brands til henholdsvis behandling af fedme og diabetes kan nu blive gentaget af selskabets største konkurrent Eli Lilly.

Det skriver branchemediet Fiercepharma.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Agilent Technologies opjusterer

Laboratorieleverandøren Agilent Technologies har haft et stærkt forskudt tredje kvartal, og opjusterer forventningerne for helåret.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier