MedWatch

Ny mand i spidsen for Novo Nordisks digitale produkter: Fokus vil være på både intern og ekstern udvikling

Søren Smed Østergaard har overtaget rollen som øverst ansvarlig for Novo Nordisks digitale produkter, og ifølge den nye mand i spidsen vil Danmarks største medicinalselskab både fokusere på intern og ekstern udvikling, når der skal udvikles nye digitale løsninger til selskabets lægemidler. (Rettet)

Søren Smed Østergaard er ny mand i spidsen for Novo Nordisks digitale produkter. | Foto: Jesper Edvardsen / Contineo / PR

(Rettet kl. 08.55 - Det fremgik tidligere, at omkostningerne til forskning og udvikling i alt lå på 13,5 mia. kr. i 2020. Det korrekte tal er dog 15,5 mia. kr. Novo Nordisk brugte alene 13,5 mia. kr. på forskning og udvikling inden for diabetes og fedme i 2020.)

Novo Nordisk har i de seneste år skruet gevaldigt op for udviklingen af digitale løsninger, som skal være med til at sikre en bedre udnyttelse af medicinalselskabets produkter.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Ledige job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier