MedWatch

Tilbage i den gyldne inderkreds: Novo-topchef har landets stærkeste brand

Medieovervågningsvirksomheden Infomedias kåring af årets CEO Superbrand er et comeback til den adm. direktør i Novo Nordisk.

Foto: Novo Nordisk / PR

Sidste år drattede han ned på listen over de stærkeste chefnavne herhjemme. Nu kan topchefen i Novo Nordisk, Lars Fruergaard Jørgensen, kalde sig indehaver af landets stærkeste omdømme.

Det viser en årlig analyse fra medieovervågningsfirmaet Infomedia baseret på omtale i landets otte største dagblade og en vurdering fra et panel af professionelle kommunikationsfolk og erhvervsjournalister.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Tidligere storaktionær holder døren på klem for ny investering i Orphazyme

Venturefonden Sunstone, der for nyligt solgte ud af sine aktier i Orphazyme, afviser ikke på et senere tidspunkt igen at skyde penge i selskabet, der torsdag fik en kold skulder af FDA til selskabets NPC-kandidat. Men fondens formål gør en geninvestering til en svær øvelse, lyder det fra general partner, Sten Verland.

Læs også

Seneste nyt

Ledige job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier