MedWatch

Lundbeck luner sig på nye produkter, mens jagten på arvtagerne fortsætter

Salget af Lundbecks nyeste produkter er et lyspunkt for selskabet, som stadig arbejder på at polstre pipelinen med flere senfaseprodukter fra opkøb – men de skal ikke komme for enhver pris, understreger adm. direktør Deborah Dunsire.

Foto: Gregers Tycho/ERH

Alt imens Lundbeck lider under salgstab fra en række ældre produkter kan adm. direktør Deborah Dunsire og resten af ledelsen glæde sig over, at have sat en prop i de værste af tabene med et bedre salg af de nye produkter.

Kvartetten af Brintellix, Abilify Maintena, Rexulti og Northera har i det første halve år af 2019 nemlig formået at sælge for 27 pct. mere end de gjorde i samme periode sidste år. En vækst som er et godt stykke over investorestimaterne.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Ledige job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier