MedWatch

ALK trimmer sig til succes: "Fundamentet skal være bomstærkt"

Allergikoncernen ALK er i gang med den største oprydning i selskabets historie, der forenkler og effektiviserer firmaet. Det koster på den korte bane, men på længere sigt er øvelsen afgørende for at indfri mål om at være på niveau med den øvrige farmaindustri og en årlig vækst på 10 pct.

Carsten Hellmann, adm. direktør, ALK | Foto: Gregers Tycho/ERH

Maskineriet smøres, møtrikkerne spændes, og produktionslinjerne forenkles.

Allergikoncernen ALK spenderer i disse år enorme ressourcer, tid og penge i at få ryddet op og trimmet selskabet, så det står rustet bedst muligt til at vokse i årene, der kommer.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Ledige job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier