MedWatch

Nyt blod i inderkredsen: Derfor dratter Novo-chefen ned på listen over de stærkeste brands

Nogle af de mest prominente topchefnavne fik ridser i lakken i det forgangne år, og det sender dem ned ad listen over de stærkeste personlige brands. Andre overrasker som højdespringere.

Lars Rebien Sørensen (tv.) og Lars Fruergaard Jørgensen (th.). | Foto: Søren Bidstrup/Ritzau Scanpix

Der er rokeret godt og grundigt rundt i toppen af de stærkeste brands blandt topchefer herhjemme.

Det afslører en analyse fra medieovervågningsfirmaet Infomedia baseret på omtale af 40 topchefer i medierne og en rundspørge hos kommunikationsfolk og erhvervsjournalister.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Forsøgsordning med risikodeling ender med vag konklusion

Lægemiddelstyrelsen har nu evalueret forsøgsordningen med risikodeling på lægemiddelområdet, men det sparsomme erfaringsgrundlag og påvirkningen fra covid-19 gør det svært at drage håndfaste konklusioner, lyder det fra Lægemiddelstyrelsen.

Europæisk laboratorienetværk skal sikre bedre data

Et nyt netværk af "referencelaboratorier" som led i EU's sygdomsforebyggelse skal bane vejen for bedre data. Der er stadig plads til forbedring, når der skal forberedes på fremtidige pandemier, siger Europa-Kommissionen til MedWatch.

Læs også

Seneste nyt

Ledige job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier