MedWatch

Fertin-salgschef om udfordrere: "Det er jo ikke nok at kunne producere tyggegummi"

Imens Fertin Pharma arbejder på at udvide sin forretning ud over nikotintyggegummi, forsøger flere nystartede selskaber at æde sig ind i selskabets markedsandele. Men det skræmmer ikke umiddelbart salgs- og markedsføringschef Anders Dam Vestergaard.

Nikotintyggegummi i produktion hos Fertin Pharma. | Foto: Fertin Pharma

Danske Fertin Pharma er med en global markedsandel på 33 pct. en af frontløberne inden for produktion af nikotintyggegummi.

Men en række nystartede nikotinopkomlinge har set sig lun på det danske selskabs forretning og forsøger i øjeblikket at æde sig ind i selskabets markedsandele.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Ledige job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier