MedWatch

Danske Banks idéfabrik: Her er vores råd til life science-firmaer, der vil nytænke forretningen

Simon Haldrup var i tre år chef for Danske Banks Mobilelife-afdeling, som arbejdede på nytænkende, digitale projekter for at løfte bankens forretning. Han har gjort sig en række erfaringer om det at genopfinde en stor virksomhed, som han mener kan gavne ethvert firma, der ønsker at satse på lignende projekter.

Simon Haldrup, chef for Danske Banks Mobilelife-division, der kalder sig selv "en startup med 150 års erfaring." | Foto: Stine Bidstrup

Simon Haldrup har over de seneste år haft en noget speciel jobbeskrivelse: Han skulle udkonkurrere sin egen arbejdsgiver.

Som chef for Danske Banks Mobilelife-division stod Simon Haldrup for digitale projekter, som både kunne åbne nye forretningsmuligheder for den 150 år gamle bank, men også sørge for, at konkurrenter eller allestedsnærværende skikkelser som Amazon ikke overhalede virksomheden indenom.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Ledige job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier