MedWatch

ALK i digitalt sats på direkte kontakt til allergikere

Allergikoncernen ALK har oprettet et spritnyt forretningsben, der blandt andet skal sælge produkter og serviceydelser direkte til allergiramte.

Allergiselskabet ALK har oprettet et nyt forretningsben, der med øget digital dialog vil i kontakt med potentielle kunder tidligere. Mads Lacoppidan er divisionens nye direktør.

Da allergi- og immunterapiselskabet ALK for nylig fremlagde årsregnskab, skete det med afsæt i selskabets nye vækststrategi, som ALK-bossen Carsten Hellmann præsenterede for offentligheden december sidste år.

Centralt i den er oprettelsen af en helt ny såkaldt consumer care-division, der som en selvstændig enhed - men dog tæt på kerneforretningen - har til formål at fremme digital dialog med allergikere og hjælpe allergispecialisterne med at sikre, at flere patienter gennemfører behandlingen ved at lancere en række støtteværktøjer.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Ledige job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier