MedWatch

ALK-chef: Kulturforandring nødvendig for succes med ny strategi

Carsten Hellmann og den øvrige ALK-ledelse har besøgt selskabets fabrikker og salgskontorer i hele verden for at fortælle om den kulturforandring, som er nødvendig for, at ALK’s nye vækststrategi skal lykkes. Ekspert i ledelse roser tiltaget.

Kulturfordring er nødvendig for, at ALK’s nye vækststrategi skal lykkes. HR-direktør Pernille Tang Raschke spiller en stor rolle i den proces. | Foto: ALK, PR

Den danske medicinalkoncern ALK lancerede i december sidste år en vækststrategi, der har til formål radikalt at forandre virksomheden.

For selvom ALK i dag bliver kaldt for både allergikæmpe og allergigant, er sandheden nok snarere, at man i det store farmabillede stadig er et nicheselskab inden for immunterapi mere end en decideret allergimastodont.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Ledige job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier