MedWatch

NASH er den nye honningkrukke, som medicinalindustrien sværmer om

Lokket af et fuldstændig uopdyrket marked flokkes medicinalselskaberne til fedtlever-sygdommen NASH. Med i kapløbet er både Novo Nordisk og Sanofi, som udnytter eksisterende midler, men som også kaster penge i ny forskning og i potentielt nye aftaler.

Foto: Colourbox

Der er ganske få sygdomsområder i dag, som er ligeså hypet af medicinalindustrien som fedtlever – eller nærmere bestemt ikke-alkoholisk steatohepatitis (NASH).

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

FDA godkender booster-vaccine til babyer

Sundhedsmyndighederne i USA har godkendt Modernas og Pfizer/Biontechs coronavaccine, der er rettet mod børn helt ned til seks måneders alderen til brug som booster.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier